Laydyg çok iyi biri heşehide yardimci olmayı çalışır ama son zmanlar değişti sanıyorum 1 sene önce annesi yüzünden kavga ettik hamileyim kanmam vardı işte vurmak istedi ama naparsam vurmazdi şimdi küçük bişe de bana vuruyor bazen boşanmak istiyorum ama çucukalr alamam işim Yok evim yok Türkiye’de kim verir ya onla konuşmak okdar istiyorum ki gelir cuklarda ilgilenir ben konuştum da zor cevaplar verir kendi ayile aryinca okadar gülerek konuşur ki bana gelince bazen ilgili göstermiyor sanıyorum