Bizde 31 haftalik olduk bende ayrıntılı ultrasyona girdiğimde bebeğinde sorun var diyip üniversiteye gönderdiler doktor evet var karnindan sıvı alıp öyle bakicaz dediler kabul etmedim sonra başka doktora gittim oda oyle dedi kafasinin sol tarafında sıvı var ama doğuma kadar da geçebilir dedi bizde bekliyoruz inşallah oyle birsey olmaz