Merhaba anneler ve anne adayları. 23 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır sağ göğsümün tam altında kaburgam da gibi bir ağrı var özellikle geceleri sağ tarafıma yatamıyorum asla aşırı şiddetleniyor bir şey batıyor sanki , son aylarda da değilim daha erken geldi, siz de yaşıyor musunuz normal mi sebebi nedir sizce? Doktora görünmeli miyim ?