Fulya12- valla bana 18 dede bakıldı 23 de 26 da ben su gelmesi sancı sebebiyle cok catı muayenesi oldum hic problem yasamadım hatta birnde eliyle keseye bile dokundu doktor yumuşaklık baktı , onemli olan bebegin sağlığı canım kendini kastıgın icin canın acıyor yoksa canının acıyacagı bişey yok bırak muayene etsinler ki bi sıkıntı varsa ona gore onlem alsınlar ilac verirler atıyorum erken dogum olucaktır ciger geliştirici yaparlar keseden su geliyordur onarılması için antibiyotik baslarlar ornek söylüyorum bunları belki bişeyde yoktur en azından için rahat etsin catı muayenesine Çok sinir olup kendi özeldeki doktoruma söylemiştim huysuzluk yapma senin icin sen iyisi o suanda demisti bana