BetulMom nuurmiss gölyazı,Mudanya,Tophane,yeşil türbe,ulu cami ve hanlar,yeşillik için hayvanat bahçesi var orası
Rumeysaozcann nuurmiss günü birlik geliyorsanız cumalıkızık sonrası kapalı çarşı cumhuriyet caddesinde dolaşıp tophane’ye çıkabilirsiniz bu arada uludağ yoluna çıkıp bütün bursayı tepeden izleyebilirsiniz
Pinarkorkmazer nuurmiss nerden geldiğinize ve araba ile mi yoksa otobüsle mi geldiğinize göre değişir
Accountant nuurmiss neler yiyeceğini söylerim ben tahanlı pide ye çok sıra vardı ben yiyemedim İskender’i de kebapçı İskender de ye mutlaka pideli köfte ve cantık da yiebilirsin
nuurmiss BetulMom teşekkür ederim neler var oralarda yeşillik mi müze mi? günü birlik geleceğim 🥰 çok yer gezemem😔
cglgkdnz nuurmiss günübirlik gelecekseniz cumalıkızık (kahvaltı veya gözleme tarzı şeyler yiyebilirsiniz) tarihi abdal fırını (tahinli pidesi meşhur), Tophane (türbe ve hanlar) çarşıya da inersiniz sonrasında ve mudanya
bktgkce Günübirlik geliyorsanız abdal hiç İyi fikir değil. Dakikalarca sıra beklersiniz boşuna zaman kaybetmeyin.
Pinarkorkmazer nuurmiss arkadaşların dediği gibi önce cumalıkızıkta güzel bir kahvaltı yapıp orayı gezip ardından ulu cami hanlar bölgesini gezip ulu caminin yanında meşhur iskendercide İskender yiyebilirsiniz eğer vaktiniz varsa ve gün aydınlıksa ordan misi köyüne de gidebilirsiniz 🙂 yarım saat sürüyor. Veya tarihi çınara gidebilirsiniz Uludağ yolunda güzel bir yer hem daha yakın 20 dk falan sürer. Uludağ olmasa da azıcık havasını içinize çekmiş olursunuz 🙂