Anneolmak__ İki doktor kontrol yapıp söyledi birde ben yurtdışında yaşıyorum burada sezeryan gerçekten çok ama çok az hatta hiç yapılmıyor ama inşallah kendisi gelir bebiş açılman hiç yok dedi ben okuyorum bazen muane sonrası kan geldi şu bu gibi onlar da hiçbiri olmadı sancı var o kadar