Bugün tam 37. Haftam ödemim son üç aylık dönemden oluşmaya başlamıştı ama son bir hafta da bacaklarımda özellikle inanılmaz şiş resmen zonkluyor hareketsiz bir hayatım da yok evde beş yaşında çocuğum var okulu onunla oyunu ev işleri günde bir saat de olsa dışarda bir gezinmek ama bu son hafta da oluşan inanılmaz şişlik niye yaşayan var mı