Merbahalar öncelikle benim 4 gebelik kaybim ayrıca Kan pitihtilasmam var… Doktor benden Hsg Rahim filmi ve adetliyken gel hormonlarina bakicam dedi… Ve rahimine dikiş Atacam dedi bebek düşmesin diye.. bu durumu yaşayan oldumi dikiş attirip bebeği sağ sağlım doğanlar oldumi merak ediyorum