busra05_ İyi geceler biz tam 36+0 kavun büyüklüğünde olduk 🍈💙 artık her hafta kontrol+nst var teyzelerımız sizler ne durumdasınız nasıl geçiyor, deprem korkusuna hala uyumayan bi hamişim istanbul sallanıyo hep🥹 agrılar zaten yatsam uyutmuyor artık🎀🌸
aysetcdmr_ busra05_ su kabağı olduk bizde 25+2 😊 allah yardımcınız olsun inşallah rabbim korusun sizleri depremden ve bütün felaketlerden aynı zamanda içinde bizleri de sonuçta bir tek orda olacak bir şey değil 😢
Acreda Rafaelli benimde aynı 40+3 olduk hala niyeti yok sezeryana dönmek istemiyorum ama öyle olacak gibi hiç açılma yok
Amore_Madre aysetcdmr_ haftamizin hatta günümüzün bile aynı olmasi🫠🫶🏽 biz de minnoş bir su kabağı olduk 25+2 den selamlar😀🫠🌸