Ebrarela DilekVolkan ilk kızımın adı Ebrar ikinci kızım Zeynep Ela şimdi 13+6 yız kız olırsa eşimin ve benim ismimim ilk başları ADEL erkek olırsa muhammed efe hayırlısı bakalım
DilekVolkan EsRaSeNol güzelmiş ikisi de erkek ismi olarak biz de doruk düşünüyorduk ama bizim prensesimiz geliyor 😘😊😉
SamedRemYlmaz Ilk prensesimin ismi öykü ikincisi yolda hayırlısıyla onun ismide Ezra olucak nasip olursa
SamedRemYlmaz guldenyelkenkayali öykü isminin anlamıonmu çoğu kez dua ile baslayan meddah yada asık öyküsü demek Ezra ise güzel kadın demek canım