37+3üm normalde kasıklarımda hafif adet sancım vardı yatağa geçtim böyle bebiş aşırı hareketlendi aniden canım yanmaya başladı ter bastı pozisyon değiştim ağrım geçti ama belimde ara ara dolanıyo bebek içerde hareketli ve afedersiniz büyük abdes hissi getirdi lavaboya çıktım. Kontrol ediyorum bekliyorum karnım falan aşağı inmişti iki gündür falan zaten korkuyorum sezeryan olacağım için