Iyı, geceler anneler.. Aklıma geldi de sorarım dedim bu olaylar Deprem, afetler olunca insan buruk, oluyo değil mı?
Çocuğunla tek, kalınca sabah eş işe gidince..
Anneler, karanlık ya, geceleri kaçta uyuyor sunuz oturuyor musunz merak ettim? Uyuyası gelmiyor insanın dua etsek de artcılar oluyo dye. Evladını dusunuuo insan
Ben, böyle 1.2buluyo uyku. Umarım olmaz kötü bişey. Herkese geçmiş olsun..