Afra94 Merhaba arkadaşlar. 31. Haftayım ve öksürüğe yakalandım 3 gündür geceleri uyutmayan boğazımı acıtan bir öksürük ile savaşıyorum. Hamilelikte ilaç kullanmıyoruz malum neler yapmamı önerirsiniz.
gokcekocyigiit Afra94 geçmiş olsun, biraz tereyağ eritip pekmez ile karıştırın, bir kac kaşık yiyin, bir kac gün tekrar edin, çok faydalı, kızıma hep yaptığım hatta ev ahalisinin hastayken en çok tükettiği ve işe yaradığı en doğal yöntem bu, bir de bol su için 🌸
U-M_mom Afra94 Hamilelikte kullanılabilecek antibiyotik var öksürük geçmiyorsa bence antibiyotiğe başla
NereyeKoyduysanOrdadir gokcekocyigiit kesinlikle tereyağ pekmez benim de 1 numaram. İçine cok az da limon damlatıyorum. Kestane balı da anlık rahatlatıyor ama geçirme konusunda pekmez tereyag üstüne yok.
Tastan gokcekocyigiit tereyağı eritince pekmezi sıcak sıcak mı dökeceğiz peki sıcak mı yiyeceğiz yani
gokcekocyigiit Afra94 etkilenmez korkmayın, ben hamilelikte influnca bile oldum, 2 ayda zor kendime geldim ve hiç ilaç da kullanmadım
Zeynoblue Afra94 merhabalar bende öksürükten hastanede yattım evet bebekler öksürükten etkileniyormuş şiddetli öksürük karımda baskı yapıyor ve Allah korusun su kesesinin patlama ihtimali bile varmış
kvsrbrn Aynısı bende de var.Artık o kadar kötü oldum ki dr gittim antibiyotiğe başlamak zorunda kaldım.Ekstra enfeksiyon kulağıma da vurmaya başladı.Gerçekten çok kötüydüm kendime geldim biraz çok geçmiş olsun size de
ZeynepDuru17 Afra94 sarımsak ezip zeytinyağinda bekletin ayağınızın altına sürün pekmez için birde limon karabiber hafif pekmezler ısıtıp içebilirsiniz
Afra94 ZeynepDuru17 3 gündür öyle geçiştiriyorum ama artık karnım batmaya başladı. Acile gidecem sanırım
Afra94 ZeynepDuru17 gittim. Klamoks yazdı antibiyotik. Ciğerlerimden kaba ses geliyormuş. Hamilelerde kullanabilirmiş. Onu kullanalı iyiyim