Annemcim Merhaba 3,5 aylık bebeğim var Yabancıların kucağına gittiğinde duruyor ağlamıyor bu durumda olup değişen bebekleriniz var mı
MervEslinArden Annemcim Benim kızım 5′ine gircek hala insan sevmiyor asla gitmedi gitmez kimseye, cana yakın bi çocuk olmadı olmuyor zorluğu demeyim de kendini sevdiren çocuk tatlılığı diye birşeye inanırım o yok yavrumda kendi tercihi nasıl isterse öyle olsun
iremd-1798 Annemcim benim kızım 5 buçuk 6 ayından sonra yabancılaşmaya başladı. Yabancı biri çağırdığın da gitmiyor biri geldiğinde dik dik yüzüne bakıyor gülmüyor tepki vermiyor ona karşı ama belirli süre sonra alışıyor.
deli66mavi Benim bebeğim de hiç bir zaman yabancılama yaşamadı. 2 yaşında hala da kimseyi yabancılamaz. Neden değişmesini istiyorsnuz ki
Annemcim deli66mavi kucağımdan inmesin hep bende kalsın demiyorum tabide ama kucağına alan oluyor alma diyemiyorsun bebeğimde yüzüne bakıp uslu uslu duruyor onlar kendi çocukları isteyince kucağıma veriyorlar biri ayaktaykenverdi bende bişey diyemedim bi anda bu gün annem aldı elinden hemen