Kızlar selam 💐
21 aylık oğlum var. Bu ay reglim 3 gün gecikti erken gebelik testi yaptığımda silik çizgi çıkmıştı ve 3 4 defa tekrarladım testi hepsinde silik çizgi vardı ancak perşembe günü test verdiğimde beta hcg 2.33 çıktı. Betasını bu şekile öğrenip hamile olanlar var mı?