Frz Merhaba arkadaşlar 5 haftalık gebeyim kabızlık yaşıyorum. Dogal yöntemlerin bir çogunu denedim ama hala düzelmedim. Öneriniz varmı?
Bussbety Frz şimdiden böyle iseniz demir ilacından sonra daha da artacak probiyotik yoğurt ve kayısı yiyin geçemezse ilaç yazar doktorunuz
Kayra61 Frz Bende öyleyim şurup verdiler bi zararı yokmuş aşırı kabız olunca içiyorsunuz tuvalrte çıkınca bırakıyorsunuz