Sesi-12 Kızlar Bel ağrısı sık idrara çıkma halsizlik yorgunluk hafif göğüs hassasiyeti bazen kaşıklarda ağrı bir de rüya falan gördüm doğuma gidiyordum bebeğim oluyordu acaba hamilelik var mı adetimde bir gün gecikti
Basakparlar Sesi-12 test yapmanız daha sağlıklı sonuç verir bu şekilde kimse evet hamilesin diyemez 🙃
Sesi-12 Basakparlar yani son zamanlarda hiç gecikmiyordum ama geçen ay gecikti bayağı Bir de bu ay aşırı derecede gaz sorunum var afedersiniz de
Adyaliiiii Sesi-12 gece sürekli tuvalete gidiyordum o şekilde anlamıştım maalesef düşükle sonuçlandı tabi sonra durmadan tuvalete gidiyordum çok rahatsız etmişti beni 🙂↕️
Sesi-12 Adyaliiiii İnşallah istediğiniz zaman yine olur benim gece çok değil de gün içerisinde sık oluyor her zamankine göre aşırı gaz da oluyor
Adyaliiiii Sesi-12 en garanti test yapmak, vücuda stress yükleme canım 🫶🏻🤍 inşallah vardır rabbim isteyen herkese nasip etsin