Hamılelıgım başında yaşadım tam 2 ay kaşındım yara bere ıcınde kaldım kaç doktora farklı farklı baktırdın sonuçlarına tertemiz çıktı sonuçlarım cıldıyede gıttım hıc Bırsey yok dedıler krem verdıler maalesef ki faydasız kaldı. Sıcak suyla duş almamaya dıkkat et parfüm duş jelı kokulu sabunlardan uzak dur herseyın dogalını al vücudunu her gün temiz ıçerıklerle nemlendır bıraz olsa da faydası oluyor bunların ben böyle bıraz gecırdım sonra bır baktım kaşıntım bıtmıs