Ftrhn benim 1. De dikiş ağrım pek olmadı kanama ağrım olmuştu 2. Dede kanama ağrım az oldu dikiş ağrım bi tık fazla oldu ama genel olarak bakarsam iyiydi yani bu ağrılar normal sonuçta bir ameliyat geçeriyoruz karnımız deşiliyor 😕 süt konusunda sütüm az var sıkınca damla damla çıkıyor daha tam aktifleşmedi mama takviyesi yaptım ilk bebeğimdede çok sütüm yoktu zaten mama destekli 4 5 ay emzirmiştim şuan ilkine göre daha iyi ama bilmiyorum inşallah tam açılır güzel gelir