SerpilG Evet güzel anneler burada normal Doğum yapanları okuyup kendimi cesaretlendirdim çünkü ben adet ağrısında bile heray ağrı kesici içen biriydim 🤦♀️ Gelelim Doğum hikayeme. Dün gece nişanım geldi ama şeffaf renkti nişan mı diye post açtım hatta 😀. Daha sonra gece 3-3:30 civarı suyum patladı onu hissetmek bile güzel bi duygu açıkçası 😁. 4:30 da sancı odasına aldılar 1 cm açıklıkla daha vakit çoktu hatta yakınlarıma haber vermek için erken olduğunu söyledi ebeler 10-12 saati bulur dediler bende sizlerden dua istedim çünkü kimse bilmiyordu başka ☺️ Dua eden arkadaşlara tekrar teşekkür ederim ☺️. Nst de sancı çıkmadı olabilir bazen dedi ebe ama açıklığım çok hızlı ilerledi sabah 7:50 de kızım dünyaya gözlerini açtı 1 dikişim var miniğim 2170 gram doğdu.akşama çıkabilirsin kontrole gelmene gerek yok dedi dr. Normal doğumu herkes yapabilir korkmayın güzel anneler herşeye değer mucizelerimiz için
tazecikanneee SerpilG haftasına göre biraz minnak değil mi kilosu canım? Yoksa yanlış mı yazdın 3170 herhalde ? bilemedim😳 Bu arada sağlıkla büyüt insallah
SerpilG tazecikanneee evet doğum olunca çok ağladım ama herşey yolunda sık sık emziriyorum ilk gün zorlandık ama bugün güzel emiyor pes etmeden denedim ve başardım