Meddythemama
Kızlar meme ucum yanıyor sanki. Parmağımla ezmişim gibi yanıyor. 37+0 dayım normal mi sizce?
bulutunannesi33
Nrml cnm smdıden krem vs ayva ckrdegı bıseler sur ınsalah yara olmaz bn smdıden basladm bunsefer yara olmıcak ınslah
Yenianne7
Bugün öğrendiğim bir bilgi: Kesinlikle zeytinyağı ile masaj yapman iyi gelecektir canım. Son haftalarda ve ilk emzirme döneminde yapmak yara oluşumunu engelliyormuş. Yumuşak tutar ve ağrısını azaltır umarım 🌸