Ceiydda merhaba. Doktor bebeğinizi tahmini kaçıncı haftada doğacağını söyledi mi. Ben bugün doktora gittim(35+5) 2580 g dedi. Ama doktor hep fazla kilo almasın. Çok beklemeyelim. Ssvd istiyoruz 39-40 a kalmasın gibi söylemleri var. 37 de rahmi uyaracak. Oğlumda bu yüzden suyum gelmişti sancım olmamıştı sezaryen olmuştum. Rahmi uyarmayalım 39 a doğru uyaralım diyorum çok kilo alır diyor