Haappyymomm Kızlar bu haftada olup 4 cm acilmayla yatış yapılan oldumu benim bebeğimin kalp atışları yüksek bende sancı çıkıyor düzensiz ama suni vermiyorlar yarına kadar dinlen dediler açılma ilerlemiyor eve göndermiyorlar açılmayı nasıl hizlandiririm
keyfimin-kahyasi-misin Haappyymomm dizlerinin ustune çöküp belinden masaj yaptır kendine refakatcin varsa. . ve kuvvetli bı sekjl de nefes al ver sancin yoksa bile pilates falan diyorlar ama ben pek yapmadım açıkçası
minikbebegim06 Haappyymomm ben 37+4 te 4 cm açıklıkla gitmiştim yatış yaptılar ama benim hızlı ilerledi 4 saatte doğumum oldu sürekli tutunarak çömel kalk sıcak duşa gir beline tut suyu bide belini ovdur bacaklarını açarak yürü merdiven inmekte ise yarar çıkmak baskı yapıyor ama inmek faydalı oluyormus
Haappyymomm keyfimin-kahyasi-misin pilates yapıyordum doktor dinlensin yarın devam ederiz demiş yatıyorum yani
Gulsahs Meryem Ana otunu herkes çok öneriyor açılma yapıyormuş ondan alabilirsin yanı başına koy ot açtığı zaman açılman da oluyormuş herkes deneyip onaylamıştı bende öyle doğum zamanı alıp yapmayı planlıyorum sende yapabilirsin🌺