6+6da doktor kontrolünde bebeğin gelişiminin durduğunu öğrendim. Aslında gelişiyor beta artıyor ama haftasıyla uyumlu değil. Doktor bi kaç gün zaman tanıyıp düşük yapmamı bekleyecek. Ya da kürtaj olacağımı söyledi. Bunu yaşayıp bebeği sağlıkla kucağına alan var mı?