Mucizemibekliyorum25 Kızlar keseden cinsiyet anlayan var mı kız kesesi diyorlar bu kadar erken belli oluyor mu
Aselyusra Mucizemibekliyorum25 benim kesem aynı böyle yuvarlaktı oğlum oldu ilk gebeliğimde. Alakası yok yani
Seyma5454 Mucizemibekliyorum25 bence çok küçük daha kesenin şekli bile tam belli olmaz değişebilir yani
Mucizemibekliyorum25 Basakparlar degisiyor demek ki benim de bir kızım var herkes bu da kız kese yuvarlak deyince sasirdim
yagmurx Mucizemibekliyorum25 aynı gibiyiz bendede 0.52 6+2 gibi duruyor dedi kaç gün oynuyor son adet tarihinizle
Mucizemibekliyorum25 @Sevdam74 merhaba baska bir konuda yorumunuzu gördüm benim bebiş için de tahmininiz var mı 🌸
Sevdam74 Mucizemibekliyorum25 kız bebek 👶 kesenin yuvarlak veya yassı olmasıyla cinsiyetin alakası yok bu arada öğrenince haber edersin ☺️
Mucizemibekliyorum25 Sevdam74 bir kızım var belirtilerim de aynı kızımın gebeliğiyle siz nasıl anlıyorsunuz bir ilmi var mı ya 😄
Mucizemibekliyorum25 Sevdam74 cinsiyeti ögrendik canım erkekmiş ama biz de cok sasirdik her sey kızı gösteriyordu 😅
Sevdam74 Mucizemibekliyorum25 Rabbim sağlıklı gönlüne göre versin ins bebeğin yerleşim yerine göre ama karindan bakılması ve vajinal bakılması ile cinsiyet tam tersi oluyor 😄