defnevedoruk hatırlarsanız anne / bebek kilo mevzusu olmuştu orda ilk 3 ay da 3 kilo aldım bebeği beslicek şeyler yiyorum demiştim , siz baya dalga geçmiştiniz biz kilo veriyoruz sen alıyorsun çok almışsın diye , şu an 30+0 olduk bebeğim 1800 küsür kilo aynı gidiyoruz sizinle hafta olarak , ben se 9 kilo aldım henüz😬 her ay 1 kilo alırım bence dedim doktor da öyle dedi zaten ama onunla da dalga geçmiştiniz 🥲 baya üzülmüştüm umarım sağlıcakla kucağınıza alırsınız demekki bünye meselesiymiş