kedimiyavdedi Sudee01 bende 11 haftalığım doktor tahminde bulundu ama yanılma payı var dedi. Size ne demişti kız mı erkek mi ?
10gamze Anneonlime616 evet bende 11haftada oğlumu öğrendim özelde kesin gibi birşey cinsiyeti öğrenmek
Talentedmom Anneonlime616 varsa resmi at bakayım ama 12 den sonra bakıyorum genelde gözükürse söylerim
busrademirerol Anneonlime616 benım doktorum 8-9 hafta arasında görmüştü ama söylememişti ☺️ 16 da parti için net kağıt yazdırmıştımm
kedimiyavdedi Sudee01 yaaa erkek zor değişmesi diyorlar ama 😅 bana da erkek dedi bi kızım var oğlum da olsa çok mutlu olurum 🥰
SuEr_Tu1512 Talentedmom Yavrum bana baksana 12+3. Doktor baya baktı ama bacaklarını kapatmış göremedim dedi 🥺