Kızlar valla deliricem ya gerçekten o kadar yoruldumki stresten karnımdaki çocuğumuda unutuyorum. 2 ay sonra 3 yaşına girecek çocuğum var ama kakasını tutuyor bilinçli bir şekilde kakam var diyor tamam tuvalete gidelim diyorum bu sefer yok diyor bacaklarıyla sıkıyor kendini yapmıyor tuvalette belki 1 saat oturuyoruz ama hiç bir şekilde bırakmıyor kendini anlatıyorum elimden gelen herşeyi yapıyorum ama yok. Başına gelen var mı allah rızası için bi yardım edin nolur gerçekten çok bunaldım