Ebrunn_trn sizede çok geçmiş olsun
Benim doktorumda herhangi bi yiyecek,içecekle bu düşmez sadece tansiyon takibi yapacaksın diyordu 🤔
Ben yinede tuzsuz beslenmeye çalışıyorum, karbonhidrattan uzak durmaya bakalım inşallahh sıkıntısız atlatırız şu dönemleri 🤲🏻🤲🏻