Nurkl ben ilk gebeliğimde yakı yapmıştım bilmiyorum denemek ister misiniz, adetim bitti duş aldım eşim belime biraz masaj yaptı kalçamla belim arasına sonra yakıyı yapıştırdı ve 2 gün kaldı ve ilişkş oldu, ayak havaya kaldırma bele yastık koyma falan da yaptık Allah affetsin ozaman duş almadım 2 gün sonra yakıyı çıkardım duş aldım ve belki inanmazsınız adetim 5 ekimdi ve 28 ekimde yani 18 gün sonra 47 gibi küçük bir rakamla öğrendim gebe olduğumu 🙂 çok erken bir zamanda ki adet biter bitmez normal de yumurtlama olmaz o yüzden yakıya bağladım. Annem demişti yakı sıcak oluyor ya spermi çeker bir zararı da yok denemek isterseniz 😊