Orucu12 Kızlar 16+3 haftalıgım grib oluyorum ıhlamur icsem sıkıntı olurmu iyi gelmedigini duydum hamileyken ve baska neler yapabilirim
reflesha Orucu12 ben günde 1 tane içiyorum cok hastayım doktor 1 taneye izin verdi ama sen daha basındasın doktoruna bir danıs yada saglık ocagına
Burcuk Orucu12 kuzum bende başlarda hasta olmuştum günde 1 kere olmak üzere nanelimon içmiştim 3 gün içtim galiba .
Merve06 Canım ben içtim bi sıkıntı olmadı içine limonda sıkmıştım . Ama bilmiyorum yinede aşırı kaçmıcak şekilde iç bir bardak günde sadece 💋🙏🏼🤰🏻😇 internette de içilebilir dio .
Orucu12 Tesekkür ederim kızlar ilac kullanmak istemedim limonlu cay iciyorum yarın ise gidicem kendimi toplamak icin dedim belki bir bardak iyi gelir diye hic halim yok cunku birden oldum boyle