Canikoo Arkadaşlar ovülasyon testi yaptım regl günüm daha 1 gün gecikti ancak elimde hcg testi yoktu sizce bu testler hamilelik gösterir mi ? Acilen gidip beta hcg testi almalı mıyım
Beyazem- Canikoo aynı test profilimde var canım hamileyken yapmıştım bakabilirsin istersen bence beta testi al hemen olabilir🫶🏻
Canikoo Beyazem- geçtiğimiz iki ay evvel kimyasal geçirdim, geçen ay da biraz böyle ovülasyon testleri koyulaşır gibiydi ama hiç bu kadar kötü olmamıştı yumurtlama dönemi bile bu kadar koyulaşmamıştı , gitsem alsam bari ya
Kitlik_irm Canikoo inşallah bebeğin seninledir 🙏 birgün daha bekle istersen 😊🍀 hem erken öğrenince de zaman geçmek bilmiyor ben dün gittim keseyi bile göremedim 2 haftalıkken öğrendim şimdi 3+3 olduk ☺️
Zeynepzezee- Kitlik_irm 2 haftalıkken nasıl öğrendiniz yumurtlama tarihinize göre mi 2 hafta yoksa sat a göre mi?
Kitlik_irm Zeynepzezee- ovulasyon ile takip ettim 7 Nisan da yumurtlama oldu 10. Gün test yaptığımda varla yok arası çıktı kaset testte sonra gidip erken gebelik testi aldım onda da varla yok arası çıktı ☺️
Canikoo Kitlik_irm bugün de almadım testi acaba regl olur muyum diye bekledim 🥲 olumsuz ile karşılaşmaktansa belki regl olurum diyorum ancak tekrar ovülasyon yaptım bu sefer t çizgisi c den daha koyuydu
Canikoo Nazsuuu o zaman gidip alayım ya eşim heveslenmeyelim diye almamıştık kimyasal ile sonuçlanmıştı iki ay önce