serra_62 Kızlar, nasılsınız? Psikolojik olarak zor günler yaşıyoruz inşallah büyük deprem olmaz hiçbir şey olmadan geçer gider 🥺
Bus-ra590 serra_62 artçılar devam ediyor ama biz hissetmedik hissedenler varmış. Bende korkuyorum ama kaderin önüne geçemeyiz Rabbim kötü günler göstermesin 🥺
bhtrolcay serra_62 Rabbim cümlemizi korusun herkesin çoluğu çocuğu var sevdikleri aileleri var aklıma geldikçe çok üzülüyorum.. az önce yine sallandık 4,3 ile hissettinizmi sizde..😥