Dirikmom Mugum46 yapmadım ama 5 mayıs ta Tekirdağ Namık Kemal de doğumum olucak sizin ne zaman hayırlısı ile kucağınıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
azranrctrsmn Dirikmom bende şehir hastanesinde yapıcam mayıs sonu doğumdan sonra yazarsanız çok sevinirim bide odalar tek kişilik mi bilgi verdiler mi
Dirikmom azranrctrsmn Tabiki yazarım yok iki kişilik şuanda 35+5 günlüğüm ama 31 haftalık da 1 gün yatmıştım hastanede o zamandan biliyorum ziyaret saatleri öğlen 1 saat akşamda 1 saat şeklinde idi şehir hastanesi odaları nasıl bilemem
Dirikmom azranrctrsmn ben hizmetten memnun kalmıştım ilgileniyor lar açıkçası temizde inşallah doğum da memnun kalırım en çok merak ettiğim kaç gün kalıcam hastanede sezeryan doğum olucak
Dirikmom Mugum46 ben memnun kaldım normalde corluda oturuyorum son 1 aydır tahlillerimde biraz sorunlar oldu o yüzden fakülteye sevk edildim orda takibim doğumda burda olucak
azranrctrsmn Dirikmom bende çorluda oturuyorum 34 haftalık şuan 13 haftalıkken araştırmada apandist ameliyatı oldum namık kemal gerçekten ilgili şehir hastanesinin başhekimi bizim tanıdığımız özel odalar var tek kişilik odalardan ayarladık
Dirikmom azranrctrsmn Sehir hastanesinde mı tanıdığınız var tek kişilik oda ayarladiniz yoksa namık kemal de mi eğer öyle bir imkanınız varsa yardımcı olabilir misiniz çok sevinirim gerçekten
azranrctrsmn Dirikmom şehir hastanesine gidiyorum çok memnunum 30. Haftaya kadar vatana gitmiştim ama sadece para tuzaği ve eşim yanımda kalsın diye tercih etmiştim şehir hastanesinde de artık yoğunluk olmadığı sürece odalara tek kişi alıyolarmış zaten
Dirikmom azranrctrsmn Aaa rabbim analı babalı büyütsün kaç haftalık doğum yaptınız şuanda iyi misiniz siz ve bebek