Nuurr26 Kızlar ana kucağını otomatik mi almalıyız sizce yoksa sabit olanlardan mi? Hangi marka önerirsiniz
hhaziran Nuurr26 ilk bebeğimde 2 sinide kullanan biri olarak yorumum manuelden yana almanız olur. Ama her bebekte durum değişiyor, otomatiğin sevenide çok
Edafmo Nuurr26 ben kızımda Manuel kullandım aşşırı kolik bir bebekti ama sevmişti hemde bime gelen o basit ucuz olanı almıştım otomatiği her bebek sevmeyebiliyor. Gelişimsel olarak vs de daha iyi diyorlar manuele
269522 Nuurr26 babybjörn aldım ben çok memnun kaldım aylarca onda yatmayı çok sevdi bebeğim sonrasında hatta ben kaldırdım iyice alışıp hep onda yatmak istemesin diye. Taşınması çok kolay hafif her gittiğim yere yanımda götürdüm her yerde yanımda uyudu bebeğim onunla. Ayağımla oturduğum yerden sallıyordum hafif hafif . Hakkını vererek kullandık o yüzden tavsiye ederim
bikbikbikaak Ben manuel olandan aldım ama şimdiki aklım olsa elektrikli alırdım. Öyle yukarı aşağı hareket daha iyiymiş, bebek kendi kendini sallarmış falan hikayeymiş en azından bizim için