Kızlar merhaba 20 haftalık hamileyim. 2-3 gündür özellikle ayaktayken rahmimde kasılma var. Kasılıyor sonra yumuşuyor. Dün dr uma bu durumu sormadım unuttum bugun yazdım cevap vermedi, ama kontrolde herhangi bir sorun yok demişti. Rahim agzı 41 mm imiş. Bu kasılma normal mi acaba bu haftalarda