Eslem2112 valla çocuk işi bana göre değilmiş kiz😆 ben ilk çocuğu bile evlendikten 4 sene sonra doğurdum. Ömrümde hep çalıştım ve gezdim. Destekçimde yok yurtdışındayiz. Sonra 1 oldu yeter dedik. Oğlum 2 yaşında korunduğum hâlde 26 haftalık hamileyim😅 tekrar oğlum oluyor. Allah acılarını göstermesin. Eşim gece vardiyesinde çalışıyor oğlum hasta 40 derece ateşi var 3 gündür perişaniz bende 6 aylik hamileyim 2 saat uykuyla ayaktayiz eşimde uyumadan işe gidiyor. Böyle durumlarda çok zorlaniyorum.. bazen insan bunaliyor yalnız olmak istiyor ama maalesef anne baba kimsemiz yok