33+4 de ilk nst ne girdim baya sancılar çıktı 100 75 ler falan havalarda uçuyordu 😂 ama ben sadece bebeğin bir yerde toplandığını hissediyordum sancılarımı çok hissetmiyordum açılmam da 1cm di
Hastaneye yattım ciğer geliştirici verdiler serumlar falan 13 gün hastane de yattım kasılmalarım biraz azaldı bebeğim de baş aşağıdaydı döndü maalesef artık başı yukarı da
4 gün önce hastaneden taburcu oldum şu an 35+6 yım doktor sancın olursa gel dedi şu an iyiyim bakalım ne zaman doğacak bebeğim
Sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım 🤲🏻🌸