Yazan Anneler için çok teşekkür ederim kimse evladına zarar vermek istemez tabiide ben de burdan fikir alayım dedim ve iyiki yazdım şikayet vardan az önce neler neler okudum şok oldum belki aldım diye düşünenleriniz var ama ilacı almadık şükür kullanmadıkta kullanmış olsaydım şuan kahrolurdum Allah razı olsun ❤️🙏