Tutuuu Arkadaşlar 10+1 günlüğüm. Her gece yatmadan önce 2 adet kullanıyordum fakat son 1 haftadır kesmiyor ilaç. Acaba 3 tane atsam bi şey olur mu🥲
[silindi] Tutuuu ben günde 4 içiyordum doktorumun onayıyla. Gece yatmadan 2, gün içinde öğlen akşam birer tane şeklinde
Kardelen1010 Tutuuu bende kullanıyorum 4 paket bitirdim mide bulantim hala geçmedi 2 tane gece yatmadan gündüz bulanirsa oglen 1 tane daha içebilirsin demişti bi zarari yok demişti eczacı bize
Aysgl_1925 Aleyna4161 Hayır 4 alına biliyor vitamin kategorisinde bir ilaç olduğu için çok etki etmeye biliyor Eğer etki göremiyorsa farklı ilaçlar da var tabi en hafifi bu
Tutuuu Kardelen1010 bende doktorumu aradım akşam 2 tane sabab aç karınına 1 tane kullan bana söyle durumu dedi bakalım ne olucak
Edafmo Tutuuu ben günde 4 içiyodum. Gece yatmadan 2, bir sabah kalkınca biri de öğlen akşam üstü gibi
Aysgl_1925 Tutuuu Bende yatmadan iki alıyorum Dr bana ilacın kullanım broşürünü verdi Eğer gece iki yetmiyorsa sabah bir tane daha, eğer oda yetmiyorsa öğleden sonra bir tane daha alınabilir yazıyor ki dr umda öyle söyledi Zaten a grubu ilaçtır
Tutuuu Aysgl_1925 evet banada şimdilik sabahlarıda kullan beni durumdan haberdar et dedi inşAllah geçerde gerek kalmaz fazlasına
erikarpuz Tutuuu bana doktorum akşam 2 sabah 1 kullanabilirsin demişti o şekilde deneyebilirsiniz bence
Birmelekanesii Tutuuu gece ıkı sabah kahvaltıdan sonra bir bide 4 5 gibi bir tane yanı toplam 4 tane kullanılabiliyor
Basakparlar Tutuuu bana da günde 5 adet içebilirsin demişti ama öylece duruyor hiç kullanmadım daha yan etkisini bilmiyorum
babyandmom__ Tutuuu Doktoruna danış tabii ki ama günde 4 taneye kadar içebiliyorsun. Ben hamileyken sabah 2 akşam 2 içiyordum