2 ay önce verdiğim 6.4 bugün verdim tekrar yükselmiş 7.6 olmuş. 😢
Amh yüksek olanlar nasıl bir yol izlediniz
Polikistik over olabilir benim yüksek doktor öyle söylemişti gebelik düşünceniz mi var