Kızlarrrr ben 39 haftaya girdim aklımda yere çömelmek doğum ıcın iyidir diye kalmıs ama bugun arkadas sacmalama cok tehlikeli filan dedi Google ye yazdım hamileyken yere çömelmek diye net bişeyde bulamadım kız ben yanlıs mı yapıyormusum bende doğum baslar kolay olur filan diye iş yaparken pek çömeliyorum tuvalet yapar gibi yanlış mı yapıyorm