Kızlar selam 🌸 Bugün tam 20 haftalık olduk. Pazartesi günü detaylı ultrasonumuz var. 3 haftadır da doktora gitmiyorum. Yaklaşık 4-5 gündür bebeği çok aşağıda hissediyorum. Hareketlerinden bahsetmiyorum o da oralarda ama sanki orada toplanmış gibi sertlik ve rahatsızlık var alt karnımda. Yürürken, merdiven çıkarken bile orada bir engel varmış gibi hissediyorum. Oraya mı yerleşmiştir ne olmuştur bilemiyorum neden olur sizce normal mi?