kub_ra90 ilk hamileliğim Allah nasip ederse 1 ayımız kaldı doğuma , kızıma isim çok düşündüm. Meyra yı çok beğendim ama en son eşimle Umay Sena da karar verdik. Normalde tek isim koyacaktık ama Sena isminin önemi bizim için önemli o yüzden ikinci ismini de sonradan ekledik 🥰 Gökçe ismini de cok beğeniyorum