Mbmelike benim 27. Haftadan sonra azıcık ayakta dursam yürüsem sol kasığımda batma tarznda çok fazla ağrı oluyo kontrole gittiğimde rahim ağzımın kısalmış olduğunu söyledi doktor ağrım bu yüzdenmis , mutlaka bı doktora görünün en yakın zamanda umarım benim yaşadığım gibi değildir