bkdusunenanne 37+2 yim normalde artık enerjik olmak lazım değilmi bazen bi enerji dolu hissederken çoğu zaman da halsizim 🥺9 ay bitti ama bende bittim sanırım😟
Ebru_ebru bkdusunenanne Full yorgunum pelvik ağrısı mide bulantısı kramp yaşıyorum o enerji gelmedi bana 38.haftaya girdik 🤷♀️
bkdusunenanne Ebru_ebru ay sağlıkla gelsin 👶Karnı aşağı düşen bayan değilmisiniz? Postunuza yanıt vermiştim, bunun üzerine de uygulama onla alakalı bilgi vermiş göbek düşmesi ile alakalı😅
Ebru_ebru bkdusunenanne Evet benim ☺️ denk gelmesi güzel oldu ☺️ Sezeryan olacağım ama bebiş dönmemiş karnım düşmüş doktorum da dedi ama 🤷♀️
bkdusunenanne Ebru_ebru benim bebiş baş geliş ta baştan beri ama mecburi sezeryanım 👶sezeryan gününüz bellimi
bkdusunenanne Ebru_ebru bizede 4 mayıs demişti özel devlette hiç gün alamadım. Öbürleri sezeryan o yüzden
bkdusunenanne Ebru_ebru sıra bulamadım henüz bilmiyorum ama şuan sancım var bekliyorum emin olmaya çalışıyorum