queenanne1 ErsBegAs hareketi saymana gerek yok, gün içinde hareketli mi değil mi hareketliyse zaten sağlıklıdır🌸
LavinsMom ErsBegAs hic takma kafana yani 1 saat icinde yarim saat icinde hisstemen lazim falan oyle bisey yok
ErsBegAs LavinsMom gece durdurmadığını biliyorum sadece hahah 🤣 hele sağıma yattıysam çok rahatsız oluyor sağ taraftan tekmeliyor sonra eziliyor sanıp soluma yatıyorum
minikbebegim06 ErsBegAs yok canim zaten bebeğinin düzenini anlarsın hangi saatler hareketli vs zaten düzenli olarak 28 den sonra sayılır o da gün içinde hiç hareket yoksa falan
niles2081 ErsBegAs sayılacak kadar sert olmayabilir demek istemiştim günde 10 defa hissetmeniz yeterli diyor doktorlar ileri haftalar için sizde doktorunuza danışın isterseniz