eda_x1 Tekirdağ Şehir hastanesinde Kadın Doğuma giden varmı giden varsa önerebileceğiniz doktor hangisi
azranrctrsmn eda_x1 aslı şimseğe gidiyorum Aşırı güler yüzlü ve cok ilgileniyo tavsiye ederim sıra bulması bu yüzden cok zor
Necibece eda_x1 hayır ucret yok. sdece normal kdın dogum Doktor’un dan yeşil alan açtırıyorsun detaylı için. Sonra mhrs yada 182den perınatalojı sehır hstnesıne randevu alabilirsin