D_er_ya Kızlar bugün 1 hafta geçti adet olmadım dün kaset test yaptım hic gölge iz bile çıkmadı şaşırdım da olsa çıkardı demi geç dolleme filan olabilirmi
olivia77 D_er_ya benim de 4 gün gecikmişti 2 saat önce baktım gelmiş ama kahverengi akıntı var çok açık pembe bi renk var öyle regl kanaması gibi değil henüz. Ya tam sökülemedi ya da bi sıkıntım var bilmiyorum. Çünkü 2 gün önce kan verdim 0 çıktı
D_er_ya Bütün modum düştü adet gecikince ister istemez geriliyor insan varmı yokmu diye bide bekledim hemen yapmicam diye 1 hafta geçti
D_er_ya Takip ettikçe olmuyor stres oluyor olmasada adetim zamanında olsa bari yazın Dr gittim adet gecikiyor diye 1 hafta bişey değil dedi
D_er_ya Artık bakalım ne zaman olacak benimki zerdeçal suyla içmek iyi diyorlardı testtede yok onu içerim belki gelir
R_busra49 D_er_ya büyük ihtimal yine gecikmedir ama stres yapmayın her ay acaba hamile miyim diye inanın o kadar etkiliyor ki olacağı varsada o yüzden olmuyor siz akışına bırakın inşallah Allah isteyen herkese nasip eder✨
[silindi] D_er_ya düzensizliginiz varmıs yumurtlama takip ediyormusunuz peki ovulasyon testi ile benimde cok düzensiz 2gün 4 gün 5 gün vs en son bu ay 7gün gecikti test yaptım negatif cıktı sonra adet oldum acaba ovulasyon sartmı
D_er_ya R_busra49 öyle adete bı hafta kala varmı yokmu düşünüyor insan kısmet hayırlısı akışına bırakmak lazım
D_er_ya [silindi] yok hiç takip etmedim zaten 2 3 günde bir olsa illa yumurtlamaya denk gelir diye düşünüyorum
D_er_ya [silindi] bı Dr var mfk gebeleri 3 günde bir ilişki olsa adetten sonra illa yumurtamaya denk gelir yumurtlama testlerine gerek yok diyor
[silindi] D_er_ya anladım canım tesekkr ederim Alalh gönlümüzden geceni en kısa zamanda nasip etsin inşallah 😍