Ayse0434 Saadet1111 ilk doğumunuz muydu nasıl sezeryan tercihi oldu 🥰 benimde ilk doğum olduğu için merak ediyorum açıkçası 🌸
Saadet1111 EFLiN_belinay Çok çok teşekkür ederim sizde sağlıkla bebişinize kavuşursunuz inşallah 🥰 Biraz toparlandıktan sonra doğum hikayemi anlatacağım inşallah 🥰
Saadet1111 Ayse0434 Evet ilk doğumumdu normal bekliyorduk ama olmadı acilen zorunlu sezeryana alındım😊
ecrinkusum Saadet1111 darısı bana inşallah 🙈 18 gün kaldı ne zaman gelecek miniğim bilmiyorum ama biran önce kavuşmak istiyorum 🙈🌼